Adult

Resepi agar2 santan gula melaka - Resipi Agar





Bila musim panas ni terasa nak makan makanan sejuk yang lembut jer bila lalu kat tekak.


Agar


Cuma tak puashati melihatkan warnanya yang tidak keperangan.






Resepi Agar Agar Santan Gula Melaka (SANGAT SEDAP)


Menawarkan platform untuk membantu syarikat kecil dan serdahana SME khususnya untuk tujuan pemasaran dan promosi produk serta servis anda di Internet pada kos yang minimal tanpa perlu pening kepala melakukan pemasaran online dan menguruskan laman web yang cukup banyak cabarannya.

Jadi tunggu apa lagi tu? Memang saya suka makan agar agar seperti ini yang tidak memuakkan.




Agar Agar Santan Gula Melaka


Masukkan pula secubit garam.



Sempena majlis makan makan meraikan harijadi di pejabat saya telah menyediakan Agar agar Santan Gula Melaka sebagai hidangan pencuci mulut.

Rendam agar-agar tali dalam air basuhan beras sehingga kembang.


Resepi Agar


JAdikan 1 cawan air gula yang agak pekat.

Malahan pada saya, ianya secukup rasa sahaja kemanisannya.




Resepi untun membuat Agar


Kacau dan tunggu hingga menggelegak atas api sederhana.



Biar kami lakukan semuanya UNTUK ANDA.


Resepi Agar Agar Santan Gula Melaka (SANGAT SEDAP)





Description: Zaman dulu, agar agar didatangkan dalam bentuk agar agar bertali.

Sexy:
Funny:
Views: 7150 Date: 24.06.2022 Favorited: 89 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Bila menggelegak, biar seketika lebih kurang 1-2 minit atau boleh kuatkan api dapur dan biar adunan mengelegak kuat sambil dikacau-kacau untuk mengelakkan adunan membuak dan melimpah dari periuk sehingga kelihatan adunan santan jadi berbintil-bintil.

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +256reps
    Senarai Bahan Resepi Agar Agar Santan Gula Melaka. 3 ½ cawan air. 10-12g agar-agar (saya menggunakan agar-agar bertali) 1 biji telur. 3 helai daun pandan. 1 cawan santan cair.
    By: Gai_Incognito|||https://www.facebook.com/rzoppelletto|||https://twitter.com/gai_incognito|||https://gantz.livejournal.com/37976.html
    +353reps
    Rebus agar-agar bersama air mengikut sukatan. Tambah sedikit garam. Biasanya jika guna 1 mangkuk agar-agar, sukatan airnya adalah 2 mangkuk. Masak hingga larut. 4. Satukan telur dan santan ke dalam pengisar dan pukul hingga kembang. Kemudian tuang ke dalam periuk agar-agar bersama air gula melaka. 5. Masak dan kacau sehingga adunan betul-betul.
    By: Anonymous-Shinobi|||https://www.facebook.com/anonymous.shinobi|||https://twitter.com/Mall_Da_Man234|||https://www.youtube.com/watch?v=vwYmsQpRbNY
    +197reps
    30 gram agar-agar tali (rendam dalam air sehingga kembang) Air untuk masak agar-agar(sukat jika agar-agar 1 mangkuk, air jadikan 2 mangkuk) 2 biji telur; 1/2 mug santan pekat; 1 1/2 cawan gula melaka/gula merah + sedikit gula putih (masak bersama air dan daun pandan – jadikan 1 cawan air gula yang agak pekat) Daun pandan; Secubit garam; CARA.
    By: aaron_ds|||https://en-gb.facebook.com/public/Aaron-DS|||https://twitter.com/antds18|||https://www.youtube.com/watch?v=0jLl3mmrhkA
    +18reps
    1 liter air (4 cawan). 1 ketul gula melaka (lebih kurang 200 gm). 1/4 cawan gula perang (boleh adjust ikut citarasa). 5 ketul gula batu (saya guna gula batu yg bersiaz kecil – kalau gula batu yg besar 1 pun dah cukup). 250 ml (1 cawan) santan pekat. 1 biji telur ayam – masukkan dalam santan dan kocak sikit dengan garfu.
    By: cakesdakilla|||https://www.facebook.com/pages/Cakes-Da-Killa/149034035175294|||https://twitter.com/CAKESDAKILLA|||https://www.youtube.com/channel/UC-6mfQSP-XTly0HxJkPUkog
    +202reps
    30 gram agar-agar tali (rendam dalam air sehingga kembang) Air untuk masak agar-agar(sukat jika agar-agar 1 mangkuk, air jadikan 2 mangkuk) 2 biji telur; 1/2 mug santan pekat; 1 1/2 cawan gula melaka/gula merah + sedikit gula putih (masak bersama air dan daun pandan – jadikan 1 cawan air gula yang agak pekat) Daun pandan; Secubit garam; CARA.
    By: bianchi12|||https://www.facebook.com/gianca.bianchi12/photos|||https://twitter.com/sofi_bianchi12/status/1068145373531783168|||https://www.youtube.com/channel/UCFrBiNTrG6uLJFtHIzI708A
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA