Adult

Biskut arab 3 bahan - 3 Resepi Biskut Suji Paling Sedap







Kalau ada kacang tumbuk kat dalam pun sedap juga.





Bila nak raya mesti macam-macam jenis bisukut raya yang disediakan.

Hanya guna 4 bahan saja.















Baca Artikel Menarik Lain Di Sini: Info Lebih Menarik Resipi Biskut Arab Cair Di Mulut Dalam banyak-banyak biskut yang saya buat, biskut lejen ni gak yang tarik perhatian saya, cair dalam mulut, cuma guna 4 bahan je.





Pastikan dah tak melekat di tangan, lepastu baru dibentukkan.

Boleh ikuti perkongsian daripada Mak Uda Intan ini.


Description: Rehatkan doh dalam peti ais selama ยฝ jam.

Sexy:
Funny:
Views: 1918 Date: 23.04.2022 Favorited: 59 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Kemudian sudukan minyak sapi sedikit demi sedikit ke dalam adunan dan uli sehingga terbentuknya doh yang lembut dan boleh dibentuk bulat.
Cubit sedikit doh secara sama rata dari 3 warna doh dan uli sehingga menjadi bulat pada saiz yang agak-agak muat ke dalam paper cup.

Hot Categories

    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    โธ-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +54reps
    By: duckmeat_woohoo|||https://m.facebook.com/ZonaCartoon1/photos/a.343014826556028/592995628224612/?type=3|||https://twitter.com/duckmeat_woohoo/status/1238643192154583040|||https://duckmeat-woohoo.tumblr.com/post/612526111472189440/fast-food-run
    +369reps
    By: ale_goldie|||https://www.facebook.com/ale.goldie/photos|||https://twitter.com/goldie_cork/status/1172197055080620033|||https://www.youtube.com/watch?v=CvjNnd2XZbQ
    +128reps
    By: braymuk|||https://en-gb.facebook.com/public/Jubrael-Braymuk|||https://twitter.com/braymuk|||https://www.youtube.com/user/braymuk
    +21reps
    By: Brainorgasms|||https://www.facebook.com/wtbdshow/posts|||https://twitter.com/419SEXTREE|||https://www.youtube.com/watch?v=o10sip3_8sQ
    +237reps
    By: everythingisvanity|||https://www.facebook.com/pages/All-Saints-Catholic-Church-Dutse-Abuja/185971521745133|||https://twitter.com/AlexanderUgoji|||https://everythingisvanity.blogspot.com/
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA