Adult

Uptown kota dame - Fia exclusive, Selangor (0123324411)




Top 7: The Best Makan Spots In Uptown Damansara


Suasana dan makanan yang ada sangat banyak ditempatkan dalam satu lokasi.



Lagi pun kat sini ada sediakan kemudahan seperti surau untuk solat lelaki dan perempuan serta juga ada tandas yang selesa untuk menunaikan hajat atau nak segarkan diri hehehehe.

You like chicken chop? Juga yang paling-paling Maha suka dan juga tak ada lagi kat tempat makan lain yang ada di Kuala Lumpur ini adalah ruang makan atas pokok.


Anak Pakcik Mally: Tempat lepak Urban terbaru di fr.unrulymedia.com Foodspace @ Uptown Kota Dame.


Kerana kat sini ada lebih kurang 30 buah gerai makanan yang menyediakan pelbagai jenis makanan yang sangat-sangat lazat dan buatkan korang meleleh air liur.













Here are our all time favourites at Uptown Damansara.



Hidup kat KL ni kena pandai lah mencari keseronokkan diri agar tak menjadi tekanan.



Jangan risau dekat Ra.




Description: Serendah RM 3 sehingga RM 27 sahaja.

Sexy:
Funny:
Views: 6910 Date: 26.08.2022 Favorited: 199 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Tak nak pergi jauh-jauh pun yang ada dekat area Kuala Lumpur ini pun dah cukup tak perlu rentas negeri.
Re Foodspace banyak membantu semua peniaga untuk terus bertahan semasa PKP dan selepas PKP ini.
Ia hanya gerai minuman tapi air yang disediakan buat mengigau malam bila minum.

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +317reps
    Uptown KotaDame Shopping & Retail in Petaling Jaya, Malaysia 4.6 4.6 out of 5 stars. Closed Now CommunitySee All 4,351 people like this 4,567 people follow this 31 check-ins AboutSee All Kompleks Muhibah, Jalan Teknologi 3/2, Kota Damansara (8,179.76 mi) Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, 47810 Get Directions +60 13-356 5295
    By: Dontmindmymind|||https://www.facebook.com/groups/dontmindmymind/|||https://twitter.com/dontmindmymind|||https://www.reddit.com/user/Dontmindmymind
    +393reps
    Kota Dame/ Uptown, Kota Damansara, Jalan TSB 8, Kota Damansara, Damansara, Selangor, 200 sqft, Commercial Properties for rent, by SC Chen, RM 3,000 /mo, 34239438 Kota Dame/ Uptown, Kota Damansara Retail Space 11 Overview Location Shortlist Share RM 3,000 /mo 200 sqft RM15.00 psf Kota Dame/ Uptown, Kota Damansara
    By: Dougie-18|||https://www.facebook.com/official.dougie/posts/|||https://twitter.com/Cookie_Dougie|||https://www.youtube.com/watch?v=55q-AWacq-w
    +259reps
    Ra.Re Foodspace @ Uptown Kota Dame to Chillout & Makan Port Besides food, Ra.Re Foodspace is famous for its gayat and atas pokok dining area. The place is very cozy, chill, with nice, happening, and open-air concept with good ventilation and fans to ensure the place is not hot. Ra.Re Foodspace is famous for its gayat and atas pokok dining
    By: BrightDecision|||https://www.facebook.com/jaredritterbroker/photos/a.682018441874458/2935290219880591/|||https://twitter.com/DanielleCosplay/status/815326447304843264|||https://www.reddit.com/user/BrightDecision
    +142reps
    Delivery Hero Malaysia Sdn Bhd 37-01, Level 37, Tower B, The Vertical Corporate Towers, Avenue 10, Bangsar South, No. 8, Jalan Kerinchi, 59200, Kuala Lumpur,
    By: bobbracken73|||https://www.facebook.com/bobbracken73|||https://twitter.com/3lla14Ella|||https://rareddit.com/r/AskMen/comments/9x0719/how_would_you_describe_your_hobbypassion_without/
    +228reps
    Hantu Shisha 86 UpTown Kota Dame. 248 likes. Setiap pembelian 6 balang dalam masa 1bulan akan mendapat percuma 1 balang perisa mengikut citarasa anda
    By: avin_timilsina|||https://www.facebook.com/avin.timilsina.16|||https://twitter.com/MKBHD/status/901128251891961856|||https://www.youtube.com/watch?v=ykk17okGoko
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA