Adult

Resepi tomyam simple - Resepi Tomyam Thai Pekat Sedap dan Simple (Tom Yam Thailand)











Ingin dapatkan lembaran kerja dan latihan yang menarik dan berkualiti? Sebaliknya, ayam yang tidak segar warnanya lebih pucat macam mayat serta kebiru- biruan.







Aroma masak tomyam ni cukup wangi.



Yer la kalau tak beli banyak kita juga yang susah nak ke pasar tiap hari.





Nana memang pandai memasak tetapi memasak memerlukan praktis juga untuk menghasilkan masakan yang sedap dan cantik.


Description: Tapi kini, boleh dikatakan tiap hari makan di rumah.

Sexy:
Funny:
Views: 1370 Date: 19.10.2022 Favorited: 134 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +329reps
    Pes tomyam Jus limau nipis Lobak merah Bawang Holland Putik jagung Bunga kobis Buah tomato Daun ketumbar Daun limau purut Limau kasturi 4/5 biji Udang atau sotong Dua ulas bawang putih Dua batang serai yang diketuk Air basuhan beras pertama atau kedua Gula Garam 1. Pes tomyam Thai boleh didapati di mana-mana kedai dan pasar raya.
    By: gandanoia|||https://www.facebook.com/gandanoia/|||https://twitter.com/Gandanoiatw|||https://www.youtube.com/channel/UCIzgvWjbrH58JujYEKs1M_A
    +256reps
    Cara-cara: Panaskan air dan masukkan prencah tomyam. Masukkan ayam, serai, daun limau purut dan bawang yang dihiris. Masukkan cili padi dan cili merah yang dibelah dua. Masukkan garam secubit rasa. Masukkan baby jagung, kemudia masukkan kobis bunga dan akhir sekali masukkan tomato. 3.4/5 (22 Reviews) Download Nulled WordPress Themes
    By: Believeitorleaveit|||https://www.facebook.com/cody.b.barkley|||https://twitter.com/_creativabla|||https://believeitorleaveit.blogspot.com/
    +357reps
    Masukkan pula bawang besar, daun limau purut dan halia. Lepas tu masukkan sayur-sayuran yang korang suka. IKLAN Masukkan cendawan pulak dan biarkan mendidih sekejap. Masukkan udang/ sotong. Sis guna udang sajerr. Perahkan air limau nipis. Yang sis guna sebijik ye, tak besar tak kecik, sedang-sedang je. Nak bagi masam-masam sikit.
    By: corbin-jack|||https://www.facebook.com/jack.corbin.35|||https://twitter.com/corbin_jack|||https://www.youtube.com/watch?v=iuo192jDnOk
    +377reps
    Masukkan bawang besar, bawang putih dan daun limau purut, serai, cili padi dan lengkuas. Lepas tu masukkan sotong dan udang atau apa apa makanan laut yang disukai. Biarkan sebentar. Bila sudah sebati mendidih, masukkan sayur sayuran. Kemudian masukkan pes tom yam yang sudah kita buat awal awal tadi, sos ikan, perahan limau nipis dan garam.
    By: BeerSnobsUnited|||https://en-gb.facebook.com/BeerSnobsUnited|||https://twitter.com/BeerSnobsUnited|||https://www.reddit.com/user/BeerSnobsUnited
    +110reps
    RESIPI TOMYAM SIMPLE πŸ‘©πŸ½β€πŸ³Resipi ni aku guna bahan apa yang ada kat dapur je. Sangat mudah dan cepat.INGREDIENTS :1. Ayam (dada ayam / thigh) - potong keci .
    By: centro99|||https://www.facebook.com/centro99|||https://twitter.com/Centro99/media|||https://www.youtube.com/watch?v=YqkrOAuzYHw
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA