Adult

Resepi apam solo - Ini Rupanya Cara Buat Apam Viral Guna 3 Bahan





Sapu sedikit minyak pada acuan putri ayu dan tuang adunan tadi.


Resepi Apam Solo Gebu Inti Kacang Merah Mudah Je



RESEPI APAM








Nak bagi menarik , gunakan acuan apam yang pelbagai bentuk dan masukkan pewarna makanan ke dalam bancuhan adunan apam nasi yang dah anda buat tu.



Panaskan kukusan terlebih dahulu hingga mendidih.






Description: Info chef: : Penutup kukus hendaklah ditutup dengan tuala bersih bagi mengelakan air kukusan jatuh ke atas adunan.

Sexy:
Funny:
Views: 4476 Date: 26.05.2022 Favorited: 43 favorites
Category: DEFAULT

Hot Categories

    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}
    ❸-10-10}
  • DEFAULT
  • {/RANDCONTEXT}

Latest Comments

    +209reps
    Masukkan 1 sdb adunan apam ke dalam setiap acuan. Masukkan pula 1 sdt inti kacang merah dan tutup dengan 1 sdb adunan apam. Letakkan/paipkan sedikit adunan apam yang telah diwarnakan. Lorek dengan lidi bersih. Buat sehingga habis dan cepat kerana adunan apam cepat naik. Kukus selama 15 minit dengan api sederhana besar.
    By: Dark_Link_1996|||https://www.facebook.com/439068486137330/videos/560146237362887/|||https://twitter.com/Dark_Link_1996|||https://www.youtube.com/user/darklink1996
    +361reps
    Pernah buat ketayap tapi tak berapa jadi, buat kuih bom bijan pun dah pernah buat, kuih koci atau tepung gomak tak berapa rajin. Jadi apam solo ini sangat sesuai kerana mudah nak buat. Jom tengok resepinya. Bahan-bahan: 3 cawan tepung gandum. 1 cawan tepung beras. 1 cawan gula halus (aku guna 3/4 cawan)
    By: dixjd|||https://en-gb.facebook.com/public/Arslan-Dix|||https://twitter.com/dixjd|||https://www.youtube.com/watch?v=DixJDVT17Ks
    +54reps
    Cara-cara: 1) Kecuali pewarna Campurkan kesemua bahan-bahan di atas Kacau rata/sebati. IKLAN 2) Perap adunan dalam bekas bertutup 1/2 jam atau sehingga naik. 3) Panaskan kukusan terlebih dahulu hingga mendidih Acuan sapu minyak Susun acuan dalam pengukus. 4) Adunan perap yang dah naik tadi dikacau rata. IKLAN
    By: ferb2|||https://www.facebook.com/trialcomponents/posts/939921809482827|||https://twitter.com/Phineas_Y_Ferb2/status/557658577608134656|||https://www.youtube.com/watch?v=CpGS4bEgXI4
    +112reps
    Cara-Cara: 1. Masak bahan-bahan A bertanda (*) hingga gula larut, tapiskan dan sejukkan. Dalam bekas lain, bancuh bahan B dan biarkan 5 minit atau sehingga berbuih. 2. Satukan bahan C ke dalam mangkuk besar dan masukkan sekali air gula yang telah sejuk tadi (Kacau guna whisk je hingga sebati). 3. Gaul sebati dan masukkan bahan B tadi.
    By: csuddath123|||https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=138238654407562&id=102571747974253|||https://twitter.com/csuddath123|||https://www.reddit.com/user/csuddath123
    +46reps
    Gaul rata tepung dengan gula perang hingga rata. Tuang bancuhan yis dan kacau rata. Tambah air sedikit demi sedikit sambil digaul hingga rata dan tidak berbintil2. Lenser loyang bulat berukuran 8 inci dengan sedikit minyak masak. Tuang no. 1 dalam loyang tadi dan biar 1 jam atau hingga naik memenuhi loyang tadi.
    By: Adhiboy|||https://en-gb.facebook.com/public/Adhi-Risty|||https://twitter.com/adhiboy|||https://www.reddit.com/user/Adhiboy
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA