Adult

Lepat pisang sukatan cawan - Cara Buat Lepat Pisang Yang Lembut & Manis





Kalau tak de oven boleh kukus Resepi Kek Pisang Moist Gebu Sedap Mudah Blend aje Resepi sukatan cawan Senang sangat 1 cawan minyak nina guna minyak jagung Jom cuba resepi.




Pat pat siku lipat. Nahh... Resipi Lepat Pisang Tanduk Sedap Mudah


So, kalau sampai 1 jam pun kuih belum masak cepat2 la panggil bomba...! Tren mix everything well.

BACA DI LINK BARU : Penggunaan santan pekat dalam resepi lepat pisang akan jadikan kuih lepat lagi lemak dan manis.







Sekian dari saya, sekiranya ada kekurangan saya mohon maaf, sampai jumpa diwaktu yang akan datang untuk informasi terupdate tentang resepi lepat pisang sukatan cawan.

Kata mak aku lagi..









Masak sehingga adunan menjadi pekat dan meletup-letup.



Esok kita semua yang mampu digalakkan berpuasa sunat 10 Muharram dan doa orang yang sedang berpuasa adalah sangat mustajab.


Description: Jangan terlalu hancur supaya dalam lepat masih ada rasa ketulan pisang Resepi Lepat Pisang Istimewa 5 sudu besar gula melaka- di racik halus gula merah pun boleh 1 12 cawan tpng gandum.

Sexy:
Funny:
Views: 6471 Date: 26.02.2022 Favorited: 116 favorites
Category: DEFAULT

User Comments 3

Post a comment

Cuma kalau dok kat bandar macam Nina nak payah nak cari daun pisang nak dibuat Terbayang-bayang kueh Lepat Pisang dulu Nina pernah buat yang dalamnya ada kelapa.
Anda boleh mengubah sendiri bahan di dalam Resepi lepat pisang lemak manis.

Hot Categories

Latest Comments

    +296reps
    1. Lenyek pisang sehingga hancur. (jangan terlalu hancur jika suka rasa ketulan pisang) 2. Kemudian masukkan gula dan garam. Gaul sebati. 3. Kemudian masukkan tepung gandum sedikit demi sedikit. Ada yang suka pisang lebih atau tepung gandum lebih, bergantung pada citarasa masing-masing. 4.
    By: dr_maligno|||https://www.facebook.com/pages/Doctor-Maligno/48254911215|||https://twitter.com/DON_MALIGNO|||https://www.youtube.com/watch?v=OHJxDTn90b8
    +55reps
    Bahan Resepi Lepat Pisang Sukatan Cawan : 3 cwn pisang awak siap lenyek ( lebih kurang 18-21 biji ) 3/4 cwn gula pasir; 3/4 cwn tepung gandum; 1/2 cwn santan pekat; Gunakan cawan penyukat metrik standard 250 ml.
    By: AlexanderMuir|||https://www.facebook.com/AlexMuirPS/|||https://twitter.com/AlexanderMuir|||https://www.youtube.com/channel/UCkW1z-RObDp8VPJ0NWego-Q
    +244reps
    Senangnya resepi Kek Coklat Moist perkongsian saudari Imah Halimah ini. Sukat pakai cawan, kacau-kacau, lepas tu masak guna pengukus, siap ! Ini dia bahan dan cara-caranya Bahan A 1 cawan minyak masak 1 cawan susu pekat 1 cawan susu cair 1 cawan gula kastor 1 cawan serbuk koko Bahan B 4
    By: 47dollars|||https://www.facebook.com/likeacoupon/posts/3452029694824990|||https://twitter.com/47DollarsGamer|||https://www.youtube.com/user/47DollarsGamer/videos
    +57reps
    Kalau saya, memang suka lepat yang kosong tanpa kelapa pun di dalamnya. Tapi hari ini, saya meletakkan sedikit kelapa parut selepas bersembang dengan sahabat di surau Ad Dhuha bila dia mengatakan sedap diletak inti kelapa parut yang ditaburkan sedikit garam. Sejak itu, mula lah timbul keinginan untuk memyediakannya sendiri kuih lepat pisang.
    By: coloredGuy|||https://www.prod.facebook.com/Is-u-Fuckin-Or-NOT-153305471351340/posts|||https://twitter.com/Newsweek/status/1155269154175430657|||https://www.reddit.com/user/coloredGuy
    +11reps
    #bakoubi #lepatubi #lepatbakoubi #resepilepatubi #resepilepatbakoubiAssalamualaikum semua,Video kali ni Sara dan mama nak share resepi istimewa yang mama per .
    By: extran0|||https://www.facebook.com/TeExtran0GuadalupeAmDelVErb0VenYCurm3EsTasGNas/|||https://twitter.com/extran0|||https://www.youtube.com/watch?v=euep-1XL7m8
fr.unrulymedia.com - 2022
DISCLAIMER: All models on www.xxxcrowlimg.com adult site are 18 years or older. fr.unrulymedia.com has a zero-tolerance policy against ILLEGAL pornography. All galleries and links are provided by 3rd parties. We have no control over the content of these pages. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the porn links.
Contact us | Privacy Policy | 18 USC 2257 | DMCA